We use cookies to enhance user experience.

Ajánlott programok lakóautósoknak Fuerteventurán

A kempingezés a Kanári-szigeteken felejthetetlen élményt nyújt. Az egész család, a legkisebbektől a legidősebbekig, élvezni fogja a nyaralást és a lakóautós utazást. Ha lakóautót bérelsz, próbálj meg a lehető többet felfedezni Fuerteventurából.

Homokos strandok kristálytiszta vízzel

Fuerteventura lenyűgöző természeti sokszínűséggel rendelkezik. Élvezd a napsütést a sziget egyik csodálatos homokos strandján. Ha egy könnyű túrával szeretnél pihenni, ne habozz ellátogatni a Corralejo Nemzeti Parkba. Fuerteventura éjjel-nappal csodálatos látnivalókat kínál. Ha nem fáradtál el a napközbeni strandolással, folytasd az utazást és nézd meg a gyönyörű naplementét.

Fuerteventura egy sziget, amely könnyen felfedezhető, ha lakóautót bérelsz. A nyugati partján vezetve lélegzetelállító látvány tárul elénk, ahogy a hullámok a sziklákra csapódnak.

Mi lehet romantikusabb, mint a csillagokat nézegetve éjszakázni? A Sicasumbre csillagászati megfigyelőpont az egyik legjobb hely Fuerteventura csillagos égboltjának élvezetére. Vigyél magaddal melegebb ruhát, mert éjszaka csökken a hőmérséklet, és élvezd a legcsodálatosabb látványt.

Lakóautós túra

Hogyan néz ki egy karaván kirándulás, lássunk egy ütemezett programot

Autóbérlés Fuerteventura

1. nap - Érkezés és ismerkedés

Délután érkezés, felveszünk benneteket a reptéren és elviszünk a lakóautókhoz, segítünk az átvételben, teljes körű leírást adunk, majd elvezetünk Corralejo-ba. Meghívunk egy üdvözlő italra a Bristol Sunset tetőtéri bárjába. Átbeszéljük, hogy mi vár ránk a következő héten, majd elmegyünk a szörfiskolába felszerelést választani. Ezután rajtad múlik, hogy egyedül vágsz neki vagy a csoporttal tartasz, de biztosan mindenki jól fog szórakozni a városban. Reggelire is bevásárolunk, és az éjszakát Corralejoban töltjük, közvetlenül a tengerparton, átellenben Lanzarote szigetével.

Lakóautó bérlés Fuerteventurán

2. nap - Kezdődik az utazás

Közvetlenül alvóhelyünk mellett van egy alap streetworkout és futópálya, így ha akarod, aktívan kezdheted a napot. El Cotillóba indulunk a táborozókkal, hogy Európa egyik legjobb és talán legszebb tanuló helyén szörfözzünk. A hullámoktól függően megtartjuk a bevezető óráinkat, de a haladóbbak is meg fogják találni kedvenc helyüket itt. A napot a tengerparton töltjük és ebédet rendelünk a partra vagy beugrunk Cotillo központjába, és meglátogatjuk Fuerteventura északi részén a világítótornyot. Vásárolunk ételt vacsorára, vagy elmegyünk egy helyi étterembe, ez a csoport döntésén múlik. De este 6-ra meghívunk (egy online kampánnyal) másokat is egy közös jógaórára a strandon. Együtt nézzük a naplementét, majd bulizunk egy kis tábortűz körül a dűnék között. Az éjszakát Cotillo szikláin töltjük.

Lakóautózás Fuerteventurán
Olcsó autóbérlés Fuerteventura

3. nap - Kezd aktívan a hetet

Az Atlanti-óceán hangjára és látványára ébredünk, egy olyan érzésre, amely téged is biztosan magával ragad, ahogy minket is minden alkalommal. Délelőtt szörfözünk, ha jók a hullámok, figyelembe véve az árapályt esetleg átmegyünk egy másik szörfözésre legalkalmasabb helyre, de lesz időnk a tengerparton pihenni is. Megint rendelhetünk kaját a strandra, vagy lehet főzni a lakóautókban. Délután bemegyünk Lajaresbe, a leghippibb, mindannyiunk által kedvelt helyre. Van egy hivatalos Crossfit terem a faluban, szóval akár beugorhatsz egy WOD-ra is. Lajaresben elfogyasztunk egy könnyű vacsorát, és tartunk egy kis helyi zenés bulit, amennyire a járványügyi előírások engedik. Megpróbáljuk összekötni a csoportot más fuerte-i utazókkal is (ismét némi online kampányolással). Attól függően, hogy lesz-e még energiánk és sofőrünk autóval a tengerpartra menni, vagy Lajaresben töltjük az éjszakát, vagy még az éjszaka folyamán Majanichoba megyünk, és a parttól 10 méterre lévő Punta Blancán alszunk.

Autóbérlés Fuerteventura

4. nap - Laza nap, a végén egy bulival

Szörfözünk (a csoport szintjétől függően) Punta Blancában, olyan hullámokon, amelyeket a legkisebb tapasztalattal, is jól kezelhetők és igazán élvezetesek. Ebéd a tengerparton (rendelés vagy saját készítésű), majd egy kis pihenő után irány Corralejo, ahol hivatalos lakóautó parkolónkban kiürítjük és újratöltjük a lakóautók tartályait. A strandhoz közel és egy edzőterem szomszédságában parkolunk, így mindenki tetszés szerint, egy újabb sportos vagy lazulósabb napot tölthet el. A város is közel, vásárlási lehetőségekkel és a bőséges étterem kínálattal. Jógázhatunk és/vagy meditálhatunk a strandon (amire ismét online tevékenységekkel meghívhatunk másokat is). Ezt követően találkozunk a Sunset Lounge-ban (ahol járványmentes időben esténként élő koncertek vannak), vagy a Punta Elena teraszán, mindkét hely közvetlenül a tengerparton található. Jókat beszélgetünk és bulizunk együtt. Az éjszakát Corralejóban töltjük.

Lakóautó bérlés Fuerteventurán

5. nap – Szabadon választott program

Lesz lehetőség egy újabb jóga és meditációs foglalkozáson részt venni kora reggel, majd ha jók a hullámok délelőtt szörfözünk Corralejoban. Ha ez nem opció, akkor csak fogjuk a felszerelést, és indulunk Fuerteventura déli felére. A csoport választásától függően körülbelül 3 órás kirándulást tehetünk a hegyeken át a Cofete strandra, amely valószínűleg a legelbűvölőbb part, amit valaha látottatok. Túrázhatunk a Winter’s Villa-hoz, majd vissza a lakóautókhoz, amiket ez esetben Moro Jable-ben hagyunk. Ha a csoport inkább békésebben tölti a napot, akkor a gyalogtúra helyett maradunk a keleti parton. Délután azonban bepattanunk a lakóautókba, és elmegyünk a sziget legdélebbi pontjára, majd megállunk és szörfözünk a sziget egyik legtávolabbi pontján, Punta Salinában. Tábortüzet rakunk, és egy jó éjszakát töltünk ott hasonló utazók társaságában a lakóautókban.

Lakóautózás Fuerteventurán
Olcsó autóbérlés Fuerteventura

6. nap - Sziklás nap

Ismét a körülményektől függően reggel meglovagolhatjuk Punta Salina hullámait vagy indulhatunk vissza észak felé. Megállunk a La Parednél, hogy megnézzük a hatalmas sziklákat verdeső gigantikus hullámokat, és szórakoztassuk magunkat a sziklák körül rohangáló aranyos mókusok műsorával. Továbbmegyünk északabbra, és megnézzük Fuerte másik csodálatos helyét, a La Playa de Ayui-t, bejárjuk a csodálatos strandját és, a gyönyörű barlangot is, amelyről oly híres. Visszatérünk El Cotillóba. Vagy szörfölünk egyet, vagy megyünk a központba és megvacsorázunk a Puertoban. Az éjszakát Cotillo szikláin vagy Majanicho-ban töltjük a szörfözési tudástól és a csoport másnapi szörfözés iránti vágyától függően.

Autóbérlés Fuerteventura

7. nap - Szörfözés egész nap

Egy könnyed napot töltünk a parton. A hullámoktól és a csoport döntésétől függően Cotillo vagy Majanicho lesz a szörfözés helyszíne. Utána Corralejo-ba megyünk.Itt phenhetünk a parti bárokban, végigjárhatjuk az ajándékboltokat, edzhetünk szabadtéri kondiparkban vagy feliratkozhatunk egy hajókirándulásra Los Lobos szigatére, ahol túrázni, sznorkelezni lehet és útközben delfinekkel is találkozhatunk. Haladó szörfösök szintén hajóval eljuthatnak olyan helyre Los Lobos körül, ami kihívást jelent számukra. Búcsúvacsorával és közös bulival zárjuk a hetet Corralejo belvárosában.

Utolsó nap – Az utazás véget ér

Még lesz lehetőségetek egy utolsó jógázásra vagy meditálásra a parton, ha csak estefelé indul a gépetek hazafelé vagy tovább maradtok a szigeten. Visszavisszük a lakóautókat a cég parkolójába. Ezt megtesszük helyettetek, ha a repülőtök kora reggel indul. Természetesen a reptéri transzfert is biztosítjuk. Azzal a reménnyel búcsúzunk, hogy belül ti is érzitek, hogy megváltoztatok és talán találkoztatok olyanokkal akikkel jobbá fogjátok tenni a világot. És ezt komolyan is gondoljuk. Mert végülis, mi úgy hisszük, az számít, kivel utazol.

Nézd meg lakóautóinkat

A lakóautóink vadonatújak vagy maximum 1-2 éves, nagy járművek amik 4-6 személy számára kényelmesek. A lakók teljesen felszereltek, konyha, fürdő, elektromos rendszer, melegvíz és fűtés egyaránt megtalálható bennük.

Különleges ajánlatunk

Az árak folyamatosan változnak! Talán számodra is van egy last minute ajánlatunk! Add meg adataidat és küldünk számodra egy személyreszabott ajánlatot.

(FYI: telefonszámot is kérünk, mert e-mailjeink néha visszapattannak, vagy kéretlen levelek mappáiba kerülnek)